Arhiva vijestiArhiva svih novosti i aktualnosti

 

NAGRAĐUJEMO KUPCE POPUSTOM I U VELJAČI!
Objavljeno: 01. 02. 2014.

 

Hrvatski potrošači srebrnarnice Argentum smatraju najkvalitetnijim mjestom za kupovinu nakita u zemlji, pokazalo je renomirano Qudal istraživanje, a presretni zbog tog rezultata u Argentumu smo odlučili Vas, naše kupce, nagraditi popustom od 50 posto na cjelokupan asortiman i u mjesecu veljači.

Naime, u istraživanju baziranom na mišljenu čak 1.200 ispitanika Argentum prema „osobnom iskustvu ispitanika u Hrvatskoj nudi apsolutno najvišu razinu ukupne kvalitete ponuđenih artikala, usluge i slično". Kao nagrada kupcima na ukazanom povjerenju popust od 50 posto na cjelokupan asortiman srebrnog nakita, nakita od čelika i satova vrijedit bez obzira na način plaćanja, kao i u siječnju. Obzirom na to da se nakit tradicionalno u veljači zbog Valentinova kupuje češće, vjerujemo da ćete biti sretni zbog ove neočekivane pogodnosti.

Više informacija o istraživanju:
U QUDAL (QUality meDAL) istraživanju, u kojem se mjerilo isključivo iskustvo, mišljenje i percepcija ispitanika o kvaliteti ponude roba i usluga na hrvatskom tržištu, od ispitanika se tražilo da navedu lanac trgovina za kupovinu nakita koji po njihovom osobnom iskustvu nudi apsolutno najvišu razinu kvalitete na hrvatskom tržištu. Istraživanje je provedeno u Hrvatskoj putem web ankete na ukupno 1.200 ispitanika. Ispitanicima je za konkretnu kategoriju vezanu uz trgovine nakitom postavljeno sljedeće pitanje: Navedite naziv LANCA TRGOVINA NAKITOM koji po vašem osobnom iskustvu nudi u Hrvatskoj apsolutno najvišu razinu ukupne kvalitete ponuđenih artikala, usluge i dr. Uvjerljivo najveći broj ispitanika na postavljeno pitanje naveo je "Argentum". Pitanje je bilo otvorenog tipa, odnosno ispitanicima nisu unaprijed ponuđeni odgovori već su oni sami mogli slobodno navoditi ono što smatraju najprimjerenijim odgovorom na ovako postavljeno pitanje. Ispitanicima je također napomenuto da ne odgovaraju na brzinu i da ne navode onog ponuđača koji im prvi padne na pamet ili koji se najviše reklamira, pa čak niti onog kojeg sami koriste (ukoliko im pri izboru trgovine nije bila primjerice primarno bitna kvaliteta, već npr. blizina najbliže poslovnice, niska cijena i sl.).  Također je ispitanicima objašnjeno da ne odgovaraju na pitanje ukoliko sami, ili njima bliske osobe, nemaju iskustvo kupovine nakita.

Istraživanje QUDAL - QUality meDAL provodi se u potpunosti u skladu s odredbama ‘Međunarodnog kodeksa za provedbu tržišnih i društvenih istraživanja’ koji su donijele Međunarodna trgovačka komora (ICC) i Svjetska udruga istraživačkih stručnjaka (ESOMAR). Istraživanje QUDAL - QUality meDAL 2013/2014 provela je organizacija ICERTIAS (www.icertias.com) sa sjedištem u Zurichu, Švicarska, na uzorku od 1.200 ispitanika, korisnika interneta u Hrvatskoj, CAWI - DEEPMA metodom (Computer Assisted Web Interviewing - Deep Mind Awareness).

 
 
Pregledano: 6899 puta